Online fietsenwinkel
Verken je stad | Ontdek de beste plekken in stijl
30 DAGEN GRATIS RETOURNEREN
GRATIS LEVERING VANAF €696
VRAGEN? KLIK HIER!

Verzendkosten

Kleine producten
Bestelwaarde STANDARD
tot € 69,- € 4,99
vanaf € 69,- Gratis
Bulkgoederen
Bestelwaarde STANDARD
tot € 499,- € 9,99
vanaf € 499,- Gratis

Is mijn bestelling verzekerd voor transport? Zo ja, wat wordt er precies verzekerd?

Voor iedere bestelling die ons logistiek centrum verlaat, hebben wij een transportverzekering afgesloten. Deze kosten zijn voor onze rekening. U betaalt niets

De transportverzekering dekt alle schades en verliezen tot en met de goederenontvangst. U ontvangt in elk geval een onberispelijk, onbeschadigd pakket met de complete inhoud van de bestelling. Al het andere is onze zorg.

Mocht er inderdaad iets beschadigd zijn, dan wordt het product eenvoudig en snel vervangen.

Kan ik mijn bestelling bij CAMPZ afhalen?

Wij van CAMPZ verkopen uitsluitend via het internet en we hebben geen vestiging in België. Onze producten worden vanuit ons magazijn in Esslingen, Duitsland verstuurd en langskomen is dus helaas geen mogelijkheid.

Ik wil het afleveradres wijzigen maar mijn bestelling is al verstuurd, kan dit nog?

We kunnen uw adres helaas niet meer wijzigen. De bezorgdienst zal het pakket op het opgegeven adres proberen te bezorgen. Mocht dit niet lukken zal het pakket automatisch worden geretourneerd, mits anders aangegeven door de bezorgpartner.

Door welke koeriersdienst wordt mijn bestelling geleverd?

CAMPZ werkt samen met DHL, DPD, UPS en Hartmann om uw bestellingen te bezorgen. Grotere en zware pakketen worden per expeditie verzonden. Zij worden ingeschakeld afhankelijk of u een kayak of alleen wandelschoenen besteld heeft.

Nadat onze logistieke afdeling uw bestelling aan hen heeft afgegeven voor verzending, ontvangt u een verzendbevesting per e-mail. Hierin staat het track & trace nummer waarmee u het pakket bij onze bezorgpartner gemakkelijk kunt volgen. U kunt ook bij ons inloggen met uw klantgegevens en uw pakket volgen via de bestelgeschiedenis.

De bezorging van uw bestelling door de pakketdiensten is tot aan uw voordeur, bij levering per expeditie wordt tot aan de stoeprand geleverd.

UPS is twee keer aan de deur geweest, maar er was niemand aanwezig. Wat nu?

Uw bestelling gaat automatisch terug naar ons wanneer UPS het pakket tweemaal heeft geprobeert te bezorgen, maar niemand het pakket aan heeft kunnen nemen. Wij zullen u terugbetalen zodra het pakket retour is, uiteraard ontvangt u hier per e-mail nog een bevestiging over. Mocht u verzendkosten betaald hebben zullen wij u deze uiteraard ook terugbetalen.


Bezorging & bezorgtijden
Door welk transportbedrijf wordt uw bestelling geleverd?

We werken met onze partners DHL en DPD (kleine producten en kleding), UPS (bijv. fietsen, loopfietsen, banden), of met transporteur Hartmann.

Na een succesvolle verzending van uw bestelling vanuit ons logistiek centrum, ontvangt u een verzendbevestiging van ons per e-mail. Via uw profiel op onze site, kunt u de actuele status van uw bestelling volgen.

Let op: de levering van uw bestelling is bij levering van DHL of DPD tot aan de voordeur, bij levering door UPS of Hartmann tot aan de stoeprand.

UPS – trackingnummer begint met 1Z
De UPS tracking geeft een verwachte dag van bezorging aan, een tijdstip is helaas niet mogelijk. UPS probeert uw pakket twee keer te bezorgen, en stuurt het retour wanneer dit niet lukt.

Graag wijzen wij u er op dat onze verzendingen automatisch worden ingepland, en wij een voorkeur voor een specifieke vervoerder niet kunnen verwerken.

Kan ik de dag en het tijdstip van de bezorging aanpassen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Onze logistieke partner heeft geen invloed op het exacte bezorgmoment.

Tot waar wordt uw bestelling bezorgd?

De bezorging van uw bestelling volgt door levering door een pakketdienst (DHL, DPD of UPS) bij uw voordeur of levering door een transporteur (Hartmann) op de stoep of het erf voor uw huis.

Zijn de verzendkosten inclusief een transportverzekering, en wat dekt die verzekering?

Voor elke bestelling die ons logistieke centrum verlaat, hebben we een transportverzekering afgesloten. Wij dragen hiervoor de kosten, u hoeft hier zelf niets voor te betalen. Deze transportverzekering dekt alle mogelijke schade of het verlies van de bestelling, tot de inontvangstname. U ontvangt in ieder geval een volledig intact en net pakket, met daarin de complete inhoud van uw bestelling. Al het andere komt voor onze rekening. Als er toch daadwerkelijk iets beschadigd is geraakt tijdens de verzending, zorgen wij voor een eenvoudige en snelle vervanging.

Kan het bezorgadres na verzending nog worden aangepast?

Nee, een verandering van de gegevens is na overhandiging aan onze logistieke partner helaas niet meer mogelijk.