U kunt de beveiligde pagina van PayPal niet zien?

Klik hier
om te heropenen en uw aankoop af te ronden

Een ogenblik geduld s.v.p. Uw bestelling wordt verwerkt.

NL
FR

Verzendkosten

Bestelwaardetot € 50,-vanaf € 50,-
Kleine producten€ 4,99gratis
Bulkgoederen€ 9,99
gratis verzending vanaf € 499,-

Kan ik mijn bestelling bij CAMPZ afhalen?

Wij van CAMPZ verkopen uitsluitend via het internet en we hebben geen vestiging in België. Onze producten worden vanuit ons magazijn in Esslingen, Duitsland verstuurd en langskomen is dus helaas geen mogelijkheid.

Ik wil het afleveradres wijzigen maar mijn bestelling is al verstuurd, kan dit nog?

We kunnen uw adres helaas niet meer wijzigen. De bezorgdienst zal het pakket op het opgegeven adres proberen te bezorgen. Mocht dit niet lukken zal het pakket automatisch worden geretourneerd, mits anders aangegeven door de bezorgpartner.

UPS is twee keer aan de deur geweest, maar er was niemand aanwezig. Wat nu?

Uw bestelling gaat automatisch terug naar ons wanneer UPS het pakket tweemaal heeft geprobeert te bezorgen, maar niemand het pakket aan heeft kunnen nemen. Wij zullen u terugbetalen zodra het pakket retour is, uiteraard ontvangt u hier per e-mail nog een bevestiging over. Mocht u verzendkosten betaald hebben zullen wij u deze uiteraard ook terugbetalen.

Is mijn bestelling verzekerd voor transport? Zo ja, wat wordt er precies verzekerd?

Voor iedere bestelling die ons logistiek centrum verlaat, hebben wij een transportverzekering afgesloten. Deze kosten zijn voor onze rekening. U betaalt niets

De transportverzekering dekt alle schades en verliezen tot en met de goederenontvangst. U ontvangt in elk geval een onberispelijk, onbeschadigd pakket met de complete inhoud van de bestelling. Al het andere is onze zorg.

Mocht er inderdaad iets beschadigd zijn, dan wordt het product eenvoudig en snel vervangen.

Door welke koeriersdienst wordt mijn bestelling geleverd?

CAMPZ werkt samen met UPS om uw bestellingen te bezorgen. Grotere en zware pakketen worden per expeditie verzonden. Zij worden ingeschakeld afhankelijk of u een kayak of alleen wandelschoenen besteld heeft.

Nadat onze logistieke afdeling uw bestelling aan hen heeft afgegeven voor verzending, ontvangt u een verzendbevesting per e-mail. Hierin staat het track & trace nummer waarmee u het pakket bij onze bezorgpartner gemakkelijk kunt volgen. U kunt ook bij ons inloggen met uw klantgegevens en uw pakket volgen via de bestelgeschiedenis.

De bezorging van uw bestelling door de pakketdiensten is tot aan uw voordeur, bij levering per expeditie wordt tot aan de stoeprand geleverd.


Klantenservice
Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze experts! Ma. t/m vr. 10u.-17u.
025 880852
Nieuwsbrief
Meld u nu aan voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingscode t.w.v. €10,-.
Er wachten exclusieve aanbiedingen en kortingsacties op u.4
Tevreden klanten
Bent u tevreden met onze service? Schrijf een beoordeling en help anderen!