U kunt de beveiligde pagina van PayPal niet zien?

Klik hier
om te heropenen en uw aankoop af te ronden

Een ogenblik geduld s.v.p. Uw bestelling wordt verwerkt.

Heerlijk, herfst! - Warm & droog onderweg
NL
FR

SiS

2 Producten
Categorieën
SIS van a tot z
  1. Gels
  2. Outdoor Voeding
Prijs in €
Klantenbeoordelingen
Sorteren
Pagina 1 van
1

SIS sportvoeding, de keuze van de grote namen

SiS energierepen bij CAMPZ

SIS staat voor Science in Sports. En dat is precies waar dit Britse bedrijf voor staat. SIS ontwikkelt en produceert sportvoeding voor professionele atleten en amateurs. Het merk is omarmd door grote namen in de sportwereld. Tijdens de Olympische Spelen in Rio de Janeiro in 2016 wonnen 34 atleten en teams die SIS-producten gebruiken medailles. Beroemde sporters zoals Chris Hoy, Mark Cavendish, Team Ineos en Manchester United hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de producten.

Maak nog beter gebruik van je krachten

Maar ook als je geen professioneel sporter bent is SIS een goede keuze om je lichaam optimaal te laten presteren tijdens trainingen en wedstrijden. Een gebalanceerd dieet vormt de basis van een sportief persoon. Een dieet met veel koolhydraten zorgt voor een solide energievoorziening. Maar sportvoeding helpt je om nog beter van je krachten gebruik te maken. Het assortiment bestaat uit poeders voor energiedranken, isotonische gels, energierepen en tabletten. Maar ook producten om de spieren te laten herstellen zoals poeders op basis van proteïnes.

SIS Gels bij aerobe training

Energiegels van SiS; Sience of Sports

Sportvoeding en integratoren worden vaak gebruikt bij duurtrainingen. Duurtraining zorgt ervoor dat je langere tijd op hoge intensiteit kunt presteren, je spieren gebruiken energie efficiënter en kunnen een lange belasting beter aan en je spieren zullen minder snel verzuren. Je kunt het moment van verzuring uitstellen door aerobische oefeningen te doen. Bijvoorbeeld door lange stukken rustig hard te lopen. Hierdoor neemt de zuurstof in je bloed toe. Bij een aerobische training gebruik je koolhydraten en vetten als energiebron. Die kun je aanvullen met gels. SIS heeft verschillende types gel, zoals de GO Isotonic Energy Gel in verschillende smaken en de GO Plus Cafeine Gel met cafeïne.

Progressieve sessies

Als je zogenaamde progressieve sessies doet, begin je met een aerobe training en voer je langzaam de snelheid op tot je anaeroob traint. Gedurende de tweede helft van je training, als de intensiteit sterker wordt, zul je extra energie nodig hebben. Als hardloper kun je 30 tot 60 gram koolhydraten per uur aanhouden tijdens dit type training. Je kunt hiervoor de SIS Go Isotonic Energy Gels gebruiken.

Anaeroob, maar hou het gezond!

Als je anaeroob gaat trainen, moet je niet té hard willen gaan, herstel is dan langer. Je zult dan voldoende koolhydraten moeten innemen om je spieren goed te laten werken.

Bij duursporten wordt flink aanspraak gemaakt op je lichaam. Je immuunsysteem kan hier onder te lijden hebben en er kan zelfs een tekort aan ijzer ontstaan. Eet daarom veel fruit en groenten, maar ook voedingssupplementen kunnen helpen om je gezondheid op peil te houden.



Heb je vragen?
Schrijf ons aan via het contactformulier of bezoek onze veelgestelde vragen pagina.
Nieuwsbrief
Meld u nu aan voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingscode t.w.v. €5,-.
Er wachten exclusieve aanbiedingen en kortingsacties op u.4

VERKLARING GEGEVENSBESCHERMING
Tevreden klanten
Bent u tevreden met onze service? Schrijf een beoordeling en help anderen!