CAMPZ Outdoor und Camping Online Shop
Magazijnopruiming – Kortingen tot 80%1
GRATIS RETOURNEREN
GRATIS LEVERING VANAF €796
VRAGEN? KLIK HIER!
Retourneren & omruilen
LET OP: We kunnen momenteel om interne redenen geen retourzendingen verwerken en zullen je informeren zodra het probleem is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Wat gebeurt er als ik het bestelde product toch niet wil hebben of als het niet past?

Bij onlinebestellingen heeft u 14 dagen, ingaande op de dag na ontvangst van de goederen, herroepingsrecht. Nadere informatie en de precieze voorwaarden vindt u hier.

30 dagen recht op teruggave!

Naast het wettelijk gestelde termijn van recht op teruggave bieden wij nog een uitgebreide termijn van 30 dagen, die geen invloed heeft op de wettelijk gestelde termijn. Als extra service speciaal voor u heeft CAMPZ het termijn van recht op teruggave uitgebreid naar 30 dagen! Binnen deze periode kunt u uw bestelde producten eenvoudig naar ons terugsturen. Houd hierbij wel rekening ermee dat we alleen ongebruikte producten kunnen terugnemen. Let er daarom op dat er geen labels zijn verwijderd of producten viesgemaakt zijn. Er mogen daarnaast ook geen gebruikerssporen zijn aangebracht op de producten. Bedankt voor uw begrip.

Houd er echter rekening mee dat wij geen direct omruilproces hebben. Wanneer u een geretourneerd product in een andere grootte of kleur wilt hebben, kunt u deze via onze onlineshop bestellen.

Wanneer u een product of meerdere producten wilt retourneren gaat dit eenvoudig en snel. Hoe u het pakket kunt retourneren is afhankelijk van de grootte van het pakket.

Kleine producten
Het benodigde retourlabel voor een kostenloze zending kunt u zelf aanmaken. Geeft u in het volgende formulier eenvoudig uw factuurnummer en postcode in en druk op de knop “Retourlabel aanvragen”. U ontvangt dan afhankelijk van de verpakkingsmaat en onze retourenlogistiek een PDF-document met een retourlabel voor UPS, DPD of DHL met daarop ook alle andere benodigde informatie voor uw retourzending. Vul het retourformulier in en voeg deze - indien mogelijk - toe aan het pakket. Wanneer het retourformulier niet wordt bijgesloten, kan het onder omstandigheden langer duren voor je retourzending is verwerkt. Na aankomst van uw pakket in ons logistieke centrum wordt het verwerkt, let op dat dit enige dagen kan duren. Met het retourlabel kunt u het pakket kosteloos retourneren.

Grote pakketen en volumegoederen
Grotere pakketten worden direct bij u thuis (aan de huisdeur) opgehaald. Het is het beste wanneer u uw aanvraag schriftelijk bij ons indient. Op deze wijze kunnen we er namelijk zeker van zijn, dat we alle benodigde informatie en gegevens gestructureerd ontvangen en uw aanvraag efficiënt en ongecompliceerd kunnen verwerken. Voor het aanvragen van een afhaling kunt u het retourlabel gebruiken. Geef in het formulier alsjeblieft aan, welk product moet worden opgehaald en waarom.

Bij wie kan ik terecht voor mijn technische vragen?

Outdoor kleding en bijbehorende accessoires zijn complexe producten waarbij aanvullende informatie zeker welkom is. Voor technische vragen wordt u daarom geholpen door een van de specialisten van onze klantenservice.

U kunt daarvoor het beste de serviceformulieren gebruiken, zodat u zo snel mogelijk wordt geholpen. Geef in ieder geval uw telefoonnummer door, zodat wij u indien nodig kunnen bellen.

Wij doen onze uiterste best om uw vragen naar tevredenheid te beantwoorden.

Kan ik ook kleding terugsturen als iets niet past?

De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht: de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

Kunnen CDs, DVDs of Blu-ray teruggeven of omgeruild worden?

De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht: de levering van verzegelde audio- en verzegelde video-opnamen en verzegelde computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken.

Wat is de duur van de garantieperiode?

De garantietermijn bedraagt 24 maanden op gekochte producten en begint met de overgave van de producten. Uitgesloten van de garantie zijn schaden die op natuurlijke slijtage of op oneigenlijk gebruik van het product terug zijn te voeren.

Wat gebeurt er als ik aanspraak maak op de garantie?

Tijdens de garantieperiode wordt een groot product, bijv. een tent, in het geval van een garantie door onze logistieke partner worden afgehaald. De noodzakelijke reparatiewerkzaamheden of productvervanging zijn voor rekening van CAMPZ.

Voor overige, kleinere artikelen kunt u hier een retourlabel aanmaken voor een kostenloze zending. De verdere instructies staan onder het kopje “kleine producten”.